Klantenservice
Heb je een vraag, klacht, suggestie of wat dan ook? via ons contact formulier kan je ons bereiken! Stuur je liever een mail? Dan kan je ons mailen op info@DungeonDelvers.nl! Je kan ons ook altijd benaderen voor producten die (nog) niet in ons assortiment zitten.
Retourneren
Is het product wat je hebt gestuurd toch niet wat je zocht, beschadigd of heb je een andere reden om het terug te sturen?
Zolang het product in de originele verpakking zit (indien mogelijk), heb je 14 dagen de tijd, na ontvangst van je laatste artikel van je bestelling, om de producten retour aan te melden.
Beschadigd/Verkeerd product
Is het ontvangen product beschadigd, of niet het product wat je besteld hebt? Stuur ons zo snel mogelijk na de levering een mailtje naar info@DungeonDelvers.nl of neem met ons contact op via ons contact formulier. Vermeldt daarbij jouw bestelnummer, het artikel en de reden. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op voor een oplossing.
Herroepingsrecht/Afkoelingsperiode
Na ontvangst van je bestelling, heb je 14 dagen de tijd om van de koop af te zien zonder opgave van reden.
Om te bepalen of je het product wilt houden, mag je het bekijken zoals het in een fysieke winkel ook mogelijk zou zijn. Indien je het product beschadigd, wordt het vergoede bedrag bij retour sturen hierop aangepast.
Je kan via ons contact formulier of via de info@DungeonDelvers.nl contact met ons opnemen om te melden dat je de overeenkomst wilt ontbinden.
Je kan ook gebruikmaken van het Modelformulier (zie onderaan de pagina) bij de retourzending om van de koop af te zien.
Zorg ervoor dat je de retourzending zo redelijkerwijs terug stuurt in de originele verpakking, met een degelijke omverpakking. Stuur bij de zending ook jouw aankoopbewijs mee.
Bij het terug sturen van een afgeziene koop, zijn de kosten en risico van verzenden voor jouw rekening.
Na ontvangst betalen wij het bedrag terug via dezelfde betaalwijze indien mogelijk.